01/11/2022


Την…μισή ιστορία ανέδειξε η συνεργασία των δήμων Κηφισιάς και Διονύσου στο δρομικό με πολλά ερωτηματικά project «Τρέχουμε στα ίχνη του Θηρίου». Το σημείο εκκίνησης/τερματισμού ορίστηκε έξω από τον σταθμό του ΟΣΕ στον Αγιο Στέφανο. Παραποίηση ιστορίας αρ. 1 = η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης λειτουργεί από το 1918 επί της ίδιας διαδρομής με αλλαγές/παρεκλίσεις μόνο από την Τιθορέα και μετά…Ποτέ και καμία αμαξοστοιχία αυτής της γραμμής δεν ονομάστηκε «θηρίο» σε αυτά τα 104 χρόνια λειτουργίας! Παραποίηση αρ. 2 = ναι, λειτούργησε για ολίγα χρόνια μία γραμμή που συνέδεε τα λατομεία Πεντέλης εκεί ψηλά στο Διόνυσο απ΄ευθείας με την Κηφισιά. Δεν υπήρχε ενδιάμεσα σταθμός, δλδ στο τμήμα της διαδρομής εντός Δροσιάς, Εκάλης και Ερυθραίας όπου κινήθηκαν οι δρομείς…Η γραμμή ήταν καθαρά εμπορική/βιομηχανική. Εξυπηρετούσε μόνο τους υπέρ χίλιους εργαζομένους του λατομείου. Εκτελούσε και μεταφορικό έργο. Ακουγόταν χαλαρά ο προσδιορισμός «θηρίο» ως αντιγραφή, δάνειο, κοκ. Ο σταθμός εντός της Κηφισιάς ευρισκόταν σε ικανή απόσταση και βόρεια από τον τερματικό του ιστορικού «θηρίου». Ιστορική πραγματικότητα: ο σιδηρόδρομος «θηρίο» συνέδεε την Αθήνα με την Κηφισιά και το Λαύριο. Γι΄αυτό εκεί όπου ευρισκόταν ο σταθμός (σήμερα Γ΄ Σεπτεμβρίου/Βερανζέρου/Χαλκοκονδύλη) όταν διαμορφώθηκε η πλατεία, ονομάστηκε «Λαυρίου». Το θηρίο έφτανε μέχρι το Ηράκλειο και «άνοιγε» σε δύο κλάδους: ένας προς Κηφισιά και ο άλλος προς Λαύριο. Η παρέκλιση προς τα ανατολικά διάβαινε εγγύς των ορυχείων Καλογρέζας, δλδ στην άκρη του τεράστιου οικοπέδου όπου ευρίσκεται το ΟΑΚΑ. Μέσω της οδού στα όρια Αλσούπολης και Φιλοθέης με την διπλή ονομασία Λαυρίου/Αγίου Γεωργίου έβγαινε στη σημερινή Καποδιστρίου. Εκεί διασώθηκε ένα υπέροχο γεφυράκι. Το πέρασμά της από τη Φιλοθέη οδήγησε ώστε να χαραχθεί μέχρι το Χαλάνδρι και για μήκος ενός χλμ το πιο πλατύ διάζωμα ανάμεσα σε άνοδο/κάθοδο μιάς λεωφόρου εντός Αττικής!!! Ακέραια συναντούσαμε τη γραμμή εντός του Γέρακα. «Ξηλώθηκε» με το πέρασμα της Αττικής οδού. Σταθμοί – μνημεία σώζονται στο Μαρκόπουλο, τον Κουβαρά, κ.α. Με δύο λόγια: η διαδρομή του αγώνα «Τρέχουμε στα ίχνη του Θηρίου» ταυτίστηκε επί ολίγα χλμ  με αυτή της «ρέπλικα» και ποτέ με του ιστορικού Θηρίου. Αγωνιστικά σημειώθηκε περιορισμένη συμμετοχή. Αναλυτικά τερμάτισαν – «ημι» 175 δρομείς = 155 άνδρες+20 γυναίκες και 165 δρομείς = 110+55. Υπερ – προσπάθησαν οι προσελθόντες δρομείς να διασώσουν το γεγονός αλλά δεν… Παραπονέθηκαν για τον δυνατό αέρα και την φτωχή τροφοδοσία! Οι τελευταίοι τρεις δρομείς κατέφθασαν στο τέρμα αλλά δεν βρήκαν ούτε μία φιάλη ύδατος γιατί οι οργανωτές βιάστηκαν να αποσύρουν τον πάγκο…Εύσημα λαμβάνει ο 30χρονος Δημήτρης Λινάρδος, «μαθητής» του Χρήστου Παπαχρήστου, για την πολύ καλή επίδοσή του = 1ω15:52. Ακολούθησαν: 2ος Θανάσης Καρβουνιάρης 1976 ΑΓΣ «Ανατολή»/Σαλμώνη 1ω21:42, 3ος Χριστόφορος Γεωργόπουλος 1986 ΓΣ Αμαρουσίου 1ω22:24, 4ος Γιώργος Σιδέρης 1992 1ω24:58, 5ος Μάνος Μοίρας 1985 ΑΠΣ «Δρομέων Ευβοίας» 1ω24:58, 6ος Stan Finjaut 1968 NLD 1ω26:42, κοκ. Η εκ Ραφήνας Ρένα Καβακοπούλου (γεν: 1975) πρώτευσε στις γυναίκες σε 1ω36:19. Ακολούθησαν: 2η Λουκία Δούση 1998 1ω49:39, 3η Ursula Rajczak 1971 POL 1ω54:42 και 4η Σπυριδούλα Παλάντζα 1973 ΑΠΣ «Απόλλων» 1ω55:46. Συμπλήρωσε την εξάδα και κόσμησε το γεγονός η εξαίρετη ηθοποιός Γιουλίκα Σκαφιδά (γεν: 1981 και bib 2173) με την φίλη της, την Ποθητή Κυνηγοπούλου (γεν: 1989 και bib 2184). Τερμάτισαν 5η και 6η με ίδια επίδοση = 2ω02:06. Οι τριάδες των 5Κ: 1ος Γιώργος Δαφνής 1989 ΓΑΣΙΛ 18:18, 2ος Δημήτρης Καξήρης 1994 «Ερμής» Ιλίου 18:49, 3ος  Διονύσης Πέτρος 1996 20:03 και 1η Πόπη Γαντζούδη 1983 ΓΑΣΙΛ 21:47, 2η Ελίζα Δήμου 1995 ΓΣ Γλυφάδας 22:27, 3η Μαρία Τσιλιμίδου 1998 ΑΕΚ 23:49. Όλα τα αποτελέσματα εδώ: https://www.myrace.gr/event/4563/results.html

► Οι «άρχοντες» των δύο δήμων οφείλουν να καταθέσουν εξηγήσεις και όλα τα παραστατικά περί της διαχείρισης. Παραθέτω τρεις αποφάσεις, όπως αυτές εμφαίνονται στη διαύγεια –
δήμος Διονύσου: απόφαση αρ. πρωτ 33150/21 Οκτ 2022 διάθεση πίστωσης 10843 ευρώ για τον αγώνα «Τρέχουμε στα ίχνη του Θηρίου». 
δήμος Διονύσου/Οικ Επιτροπή: απόφαση 500/2022 8680 ευρώ για τον αγώνα. 
δήμος Κηφισιάς/ΝΠΔΔ «Δημ Βικέλας»: απόφαση 189/2022 10843 ευρώ για τον αγώνα. 
Ερωτήσεις (τουλάχιστον δύο): πόσο στοίχισε το όλον γεγονός = 8680, 10843, 19524 (8680+10843) ή 30366 ευρώ (8680+10843x2);  ποιος δήμος πληρώνει το ποσό των 10843 ευρώ για το οποίο υπάρχει ταυτότητα αποφάσεων υπηρεσιών των δύο δήμων; Εξηγήσεις και παραστατικά τώρα!  
Σημ: η επιμέλεια της οργάνωσης ανατέθηκε απ’ ευθείας στην εταιρεία AllAboutRunning συμφερόντων Νίκου Πολιά.